kontakt: mail me || gg: 2091997
linki: micos | błażej | ogien | mutek | frogblog | orlen | yelen | dubiel | menel | sirbaton | elementary | jezier | all-fours |


#57

czarnów snowboarding jam 06! to wydarzenie mialo miejsce w ostatnia sobote. wszystko, zaczynajac na pogodzie, a konczac na zgromadzonych szalencach, bylo wprost idealne. wydaje mi sie, ze kazdy fajnie sie bawil. co prawda na poczatku doszlo do malej scysji, ale to byla wylacznie moja wina i jest mi teraz glupio. i beg you pardon. cale szczescie ziomy okazali sie wyrozumiali dla mojego pms-u (jak to stwierdzila tina :p) i sytuacja szybko zostala zlagodzona :] a dalej to juz jeden wielki megaahit czloeku! dobre popisy, wesola atmosfera, usmiech na twarzy kazdego. najdalej skakal siata. on tez zrobil trick dnia na rejlu (fs boardslide przez cala rure to fakie. whoa!). groojec zniszczyl hope backflipem (!!!) a przy okazji swoje biodro i bark (zdrowiej szybciutko ;*). manol odjechal najwiecej 360. stachu, co widac po zdjeciach, prezentuje najlepszy styl. tina skoczyla sliczne 180! rzeczka latal najwyzej. tunio przelamal lek przed hopa i lapal dobre graby. obi robil wieelkie methody. brat siaty nie mogl trafic w rurke (tak tez bywa). jurek chcial 36, ale konczylo sie na 18 (dlatego musi cwiczyc 72, jak to sam rozkminil). olek spedzil wiecej czasu z aparatem niz na desce. chlopaki z golkowa dawali rade na hopie. panna kempinska moglaby pracowac w telewizji - taaaakie filmy krecila! marz i mebdzior byly dumne ze swoich chlopakow ;] ziolo jr wylansowal sie jak pimp. a ja gubilem czapke (a wlasciwie czapki) i bylem mistrzem shifty. wielka pjontka dla wszystkich wyroznionych i tych, ktorzy przyszli po prostu popatrzec. o ile warunki pogodowe pozwola, to jam na pewno w tym sezonie jeszcze powtorzymy, a jesli nie, to za rok bedzie jeszcze bigger, jeszcze longer i jeszcze bardziej uncut! łorap!

ps. foty z aparatu groojca. nie pamietam czy wszystkie byly robione przeze mnie :/ indy rzeczki uchwycil chyba wlasciciel aparatu :]



20.02.2006 | 0:11 | 19



17
october
september
august
july
june
may
april
march
february
january
16
december
november
october
september
august
july
june
may
april
march
february
january
15
december
november
october
september
august
july
june
may
april
march
february
january
14
december
november
october
september
august
july
june
may
april
march
february
january
13
december
november
october
september
august
july
june
may
april
march
february
january
12
december
november
october
september
august
july
june
may
april
march
february
january
11
december
november
october
september
august
july
june
may
april
march
february
january
10
december
november
october
september
august
july
june
may
april
march
february
january
09
december
november
october
september
august
july
june
may
april
march
february
january
08
december
november
october
september
august
july
june
may
april
march
february
january
07
december
november
october
september
august
july
june
may
april
march
february
january
06
december
november
october
september
august
july
june
may
april
march
february
january
05
december
november
october